اقتصاد مقاومتی  ،  تولید ، اشتغال
اقتصاد مقاومتی  ،  تولید ، اشتغال

اقتصاد مقاومتی ، تولید ، اشتغال

22بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

22بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران


22بهمن,روز 22 بهمن,وقایع 22 بهمن 57,مقاله 22 بهمن

22بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران
از هفدهم تا 22 بهمن 57، ایران یکی از دوره های استثنایی تاریخ سیاسی جهان را گذرانید. در این ایام، دو دولت در یک مرکز و بدون هیچ گونه مرزبندی مواجه بودند. دولتی که پشتوانه و عامل مشروعیت خود را از دست داده و از قدرت نظامی محروم گشته و با انقلابی عظیم روبرو بود. و دولتی دیگر متکی به رهبری انقلاب توده های میلیونی مردم که به جای قدرت نظامی، تنها به ارتش مردم وابستگی داشت. 

ادامه مطلب ...

19 بهمن . روز نیروی هوایی

نتیجه تصویری برای 19 بهمن


* در روز نوزدهم بهمن بنا به دعوت قبلی روحانیت مبارز و سایرگروه های مذهبی و سیاسی ، راهپیمایی گسترده ای در سراسر کشور صورت گرفت.

.

.

منبع:www.imam-khomeini.ir

ادامه مطلب ...

به مناسبت دهه فجر ( روایت فرح از فرار شاه )



به مناسبت دهه فجر ( روایت فرح از فرار شاه )


دهه فجر,ایام الله دهه فجر,چگونگی فرار شاه از ایران

 

به مناسبت دهه فجر ( روایت فرح از فرار شاه )

دههٔ فجر انقلاب اسلامی به روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن آیت الله سید روح‌الله خمینی بعد از تبعید پانزده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران وارد و در نهایت با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در بیست و دوم بهمن ماه منقرض شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

 منبع :webzine.mehrnews.com

 

ادامه مطلب ...

اقتصاد مقاومتی؛ راهبرد اساسی و مهم برای مقابله با فقر و بیکاری

اقتصاد-مقاومتی-راهبرد-اساسی-و-مهم-برای-مقابله-با-فقر-و-بیکاری.jpg
 




دشمنان با تلاش در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و  به‌زانو درآوردن ملت سرافراز ایران اسلامی هستند و مصون‌ داشتن  کشور از توطئه‌های دشمنان، حفظ استقلال و توسعه کشور در همه    زمینه‌ها و رفع مشکلات از اهداف اقتصاد مقاومتی است.  

 منبع: تسنیم

 
ادامه مطلب ...

تاریخچه - پلاسکو - تهران

از پیچ خیابان حافظ که به سمت جمهوری می‌پیچید، تنها برجی که تا انتهای خیابان توی چشم می‌زند همین است،‌ برج پانزده طبقه بتونی،‌ یادگار دوران نیمه‌تمام نوسازی دهه چهل ایران.

ساختمان پلاسکو،‌ در ضلع شرقی چهارراهی است که به آن استانبول می‌گویند؛ منطقه‌ای که در دهه‌های چهل و پنجاه قلب تجارت و دیپلماسی و البته خوش‌گذرانی و تفریح در تهران بوده است. برج پانزده طبقه‌ای که اولین ساختمان با اسکلت فلزی در تهران بود و دومین ساختمان بلندی که در آن آسانسور وجود داشت،‌ با سرمایه حبیب‌الله القانیان (رئیس انجمن کلیمیان تهران و سرمایه‌دار بزرگ یهودی ایرانی) ساخته شد.

پلاسکو یک

ساختمان پلاسکو در دهه 40

ادامه در ادامه مطلب

منبع : ایلنا

ادامه مطلب ...